aboutlinkarchives


Friday, June 10, 2011
backtoKUPSIS ! @ Friday, June 10, 2011

salam and hello peeps ~
cutii dua minggu dahh habes wehhh
aq rasa macam kejap gilaaa 
tapii okee laaa
cutii neh aq dapat jumpa laa jugak geng geng akuu
sumpah rinduuu depa !
enjoy laa jugakk
enjoy tuee yang sampai homework pown tak siapp..
HAHA
lumrah kehidupan kann ?
budak budak malas macam aku neh memang takan pernah siap homework yang cegu bagii...hee~
mukaa akuu nak balek KUPSIS memang akan jadi macam bawah neh 
setaip kalii
tue tanda aku just sukaa jaa tapi aku tak cinta lagii sekolah tuee
okee..adib kata try jadi kan sekolah tue fun..
tapi aku tak bolee sebab bagi akuu NTISS thee bestt beb.
kat situu sekolah yang penuh dengangn peristiwa aku yang pelik pelik..HAHA
sangad bestt laa !
tapii insyaAllah akuu try jadikan sekolah tuee baek punyaaa
*aku rasa cam tue sebab aku rasa sekolah baruu neh tak bolee wat pala *=,=
sooo mukaa akuu akan sedeyh kowt ~wuwuuwuw




akuu hope mukaa aku akan jadii macam neh kat sekolah baruuu 
dengan harapan yang menggunung akuu neh..*ceyh...over lak*
uhu...pray foe mee wehhh...
isk isk isk 



sekian terima kaseh..
thanks sbb baca hee ~*perasan ~
jumpaa lagiii time akuu balek cutii bulanan .
HAHA

about
♪ JUST ♬

♥ " If u feel that you're very down,just close your eyes and say 'This is my journey. ALLAH puts me here. It's HIS plan,so I have just to carry on and trust on HIM. In-sha-Allah.' ♥ This is my memory site. ♥ Be respectful and do respect others. Assalamu'alaikum.
create &inspire.