aboutlinkarchives


Thursday, April 11, 2013
Im back aw ! @ Thursday, April 11, 2013


Assalamu'alaikum and bonjour ! Its been a long time isnt it ?okey bajet cam orang usha blog akuu . --
Dah berapa kurun dah aku tak bukak blog akuu ney haa.. sumpah aku malas !TER amat amat laa malas .Malas nak bukak lappy. Malas nak type. Malas nak karang . Dan tiba tiba pulak akuu rajin ini malam..woot ! wokeyh akuu rasa sekarang pun masih ada lagii yang duk tanya pasal SPM . AND Alhamdulillah aku dapat result oke dan kawan kawan ku juga,congratulations to all batch '95 .  Yang paling aku suka sekali sebab CHIVALRY Generation dah buat guru guru di Kubang Pasu Science School proud of us . Tambahan batch tue paling ketegaq . Okey act semua sekolah batch '95 ketegaq .Sebab dah usaha kan yang terbaik . And Pe'ah tengkiu sebab ajo aku BIOLOGY..three weeks before spm baru nak stdy bio memang terbaik  Hampa,tak mati ah kalau result tak oke ..And result yang hebat hebat tue jangan duk riak sangat .Rezeki Allah dah bagi elok elok dahh..Have your faith in Him. Dan sekarang jugak tengah HOT orang tue dapat interview orang ney dapat interview .Rezeki dok nampak merata dah tuee..Aku jaa tadak interview apa apa sebab tak apply scholar..Sebab malas .Walaupun result atas pagar jaa. Alahaiii.~ Dah tak payah nak tulis panjang panjang,bukan ada orang baca pun . Apa pun hidup perlu diteruskan dan result SPM dah buat akuu sedaq SIKIT .And gonna face the real life . Thanks.For those yang telah mengajaq aku dan memberi semangat dengan cara yang bomb walaupun aku tak makan saman . Mum and dad,,thats all A's I can gave to you .Although its not enough.*I think -- and my friendsss tengkiu. *Yen,Mon,Ummi,Timah,Ellyna,Amelia,Dayah,Enot,Charlie,Mina and Ain*
*Nad,Muna,Huda Husna,Pe'ah,Ten,CheNot,Fieza,Amy,Huda Rosli,Basyirah,Farah even macam2 yang jadi kat geng kita tapi aku still sayangg ampa :')..Keyoyo yang jadi radio + mak nenek aku ,Apartment B-7 yang dah macam cinema dan kedai makan.Mirul dan Epon jadi tempat ku mengadu ..And the last one..err..perlu kaa mention ek ?ahha..okey  Amir Syafiq thanks for support yang tak macam support sangat. Yang buat aku rasa err..compete..tak puas ati sebab dia pandai dari aku *hope u dont mind :) Thats all. Time kasih la yer awak awak awak dan awak :) adios~

about
♪ JUST ♬

♥ " If u feel that you're very down,just close your eyes and say 'This is my journey. ALLAH puts me here. It's HIS plan,so I have just to carry on and trust on HIM. In-sha-Allah.' ♥ This is my memory site. ♥ Be respectful and do respect others. Assalamu'alaikum.
create &inspire.